מתחילים את השנה החדשה בדרך הנכונה

בינלאומי
31 בדצמבר 2021

כדי להתחיל את השנה החדשה בדרך הנכונה, 'הדרך אל האושר', מדריך הגיוני לחיים טובים יותר, לא רק יעזור לך להתמיד בהחלטותיך אלא יסלול את הדרך לחיים הגונים יותר ומאושרים יותר באמצעות 21 הכללים שלו.

סקר שנערך ב-2021 מגלה סטטיסטיקה מהממת: כמעט 50 אחוז מהאנשים המעורבים במערכות יחסים הודו שהם בגדו בבני זוגם, וכתוצאה מכך 1.5 מיליון אנשים מתגרשים כל שנה, ומציבים את ארה"ב במקום השלישי בעולם בשיעורי הגירושין.

אבל חוסר נאמנות הוא רק קורבן אחד של התדרדרות המוסריות. יותר מ-3,300 פריצות מתרחשות בארה"ב כל יום. ובנימה קשה יותר, מעל 100,000 אמריקאים מתו ממנת-יתר של סמים ב-12 החודשים עד אפריל 2021.

מתנדבים ופעילים קהילתיים בפורטלנד מעלים מודעות לכלל 8, "אל תרצח", מתוך 'הדרך אל האושר'.

בעוד שאדם יכול לחשוב ש-"זה לעולם לא יקרה לו", שהוא "לעולם לא יבגוד בבן/בת זוגו" או "ינסה סמים", הסביבה יכולה להוביל אותו במהירות לסגנון חיים לא מוסרי.

כדי להתחיל את השנה החדשה בדרך הנכונה, 'הדרך אל האושר', מדריך הגיוני לחיים טובים יותר, לא רק יעזור לך להתמיד בהחלטותיך אלא יסלול את הדרך לחיים הגונים יותר ומאושרים יותר באמצעות 21 הכללים שלו.

מה הם?

  1. טפל בעצמך. קבל טיפול כשאתה חולה. שמור על ניקיון גופך. שמור על שיניך. אכול כראוי. דאג לנוח. אלה צעדים פשוטים כדי להבטיח סגנון חיים בריא.

  2. הייה מאופק. אל תשתמש בסמים מזיקים ואל תפריז בשתיית אלכוהול. אם תעשה זאת, זה יהרוס אותך מבחינה גופנית, יפגע ביכולת המנטלית שלך ויפתח פתח לתאונות ולצרות. במקום זאת, התענג על פעילויות שהן בטוחות ושאתה נהנה מהן.

  3. אל תהיה מופקר. הדחף של הרגע יכול להפוך לצער לכל החיים. במקום זאת, צור מערכת יחסים נאמנה, יציבה, מהנה ועליזה עם בן/בת זוגך.

  4. אהוב ילדים ועזור להם. לגדל ילד בחברה כיום זאת לא משימה קלה. ילדים זקוקים לאהבה ולעזרה כדי לשרוד.

  5. כבד את הוריך ועזור להם. בעוד שזה יכול להיות קשה לאדם להבין את הוריו, הם היחידים שיש לו. סייע להם בצרכים שלהם וכבד אותם.

  6. שמש דוגמה טובה. אתה יכול להשפיע על אחרים לטובה או לרעה. תשפיע עליהם בצורה חיובית בכך שתשמש דוגמה טובה.

  7. שאף לחיות עם האמת. האם אתה אוהב שאחרים משקרים לך? סביר להניח שלא. שקרנות מובילה לטעויות ולתוהו ובוהו. אמור את האמת ותן מידע נכון.

  8. אל תרצח. הדרך אל האושר לא כוללת רציחה, או את הרצח של חבריך, של משפחתך או שלך. תמוך בכל תוכנית אפקטיבית שמטפלת באיום הזה על המין האנושי.

  9. אל תעשה שום דבר לא חוקי. כשאתה עושה משהו לא חוקי, קטן או גדול, אתה מסכן את עצמך ומחליש את ההגנה שלך. זה קל פשוט לפעול לפי הכללים והמוסכמות של הקבוצה.

  10. תמוך בממשלה שמיועדת לעם כולו ומנוהלת למענו. כאשר ממשלה פועלת למען כל אזרחיה, צריך לתמוך בה ללא סייג.

  11. אל תפגע באדם בעל רצון טוב. הגן על אנשים בעלי רצון טוב ותמוך בהם כי הם עמודי התווך של החברה.

    מתנדבי 'הדרך אל האושר' מלוס-אנג'לס משמשים דוגמה טובה על-ידי יישום כלל 12, "הגן על סביבתך ושפר אותה", מתוך 'הדרך אל האושר'.
  12. הגן על סביבתך ושפר אותה. כדי להשיג אושר ומורל גבוה, אדם חייב להיות מסוגל לפעול בסביבה נעימה. הקפד על הופעה נאה, דאג לאיזור שלך ולפלנטה.

  13. אל תגנוב. כשאדם לא מכבד את הבעלות על דברים, נכסיו ורכושו שלו נמצאים בסכנה. רכוש דברים בעלי ערך באמצעים ישרים.

  14. הייה ראוי לאֵמון. אם אתה נותן את המילה שלך, עמוד בדיבורך. אם אתה אומר שאתה הולך לעשות משהו, עשה אותו. הייה אדם אמין שאנשים יכולים לסמוך עליו.

  15. מלא את התחייבויותיך. התחייבויות פיננסיות, מוסריות או חברתיות יכולות להיות נטל על הרבה אנשים. אם אתה מגיע למצב כזה, אל תצבור יותר התחייבויות, אלא במקום זאת מלא אחת אחרי השנייה.

  16. הייה חרוץ. יש אנשים שחושבים שעבודה היא הגורם לצרות שלהם. אבל יש רק מעטים שהם אומללים יותר מאלה שמנהלים חיים חסרי תכלית, עצלים ומשעממים. מורל גבוה נגרם על-ידי ביצועים מוצלחים.

  17. הייה מיומן. התבונן. למד. תרגל. ההישרדות שלך, וגם של אחרים, תלויה במיומנות שלך ובמיומנות של אחרים.

  18. כבד את אמונותיהם הדתיות של אחרים. העבר מלא במלחמות, רציחות ופשעים שמלובים על-ידי חוסר סובלנות דתית. הייה סובלני לדתות של אחרים וצור סביבה שלווה.

  19. השתדל לא לעשות לאחרים מה שלא היית רוצה שהם יעשו לך. אדם לא יכול להגיע לאושר ולהישרדות על-ידי ביצוע מעשים מזיקים לאחרים.

  20. השתדל להתייחס לאחרים כפי שהיית רוצה שהם יתייחסו אליך. זה תמיד היה ידוע בתור כלל הזהב.

  21. פרח ושגשג. האם אי פעם היית ליד אנשים שניסו למחוץ אותך? הדרך להתגבר עליהם היא לפרוח ולשגשג.

'הדרך אל האושר' היא עבור כולם ומובילה לסגנון חיים הגון ומוסרי יותר.

21 הכללים האלה הם פשוטים וקלים לביצוע. התחל את השנה החדשה בדרך הנכונה בכך שתיישם אחד מהם כל יום עד שתוכל לפעול לפי כולם.

השג עותק משלך של 'הדרך אל האושר' ב-thewaytohappiness.org.il/order והתחל במסע שלך לאושר עכשיו.

'מוסד הדרך אל האושר הבינלאומי' הוא ארגון צדקה חילוני, המתואם על-ידי 'ההתאחדות הבינלאומית לשיפור החיים והחינוך' (ABLE), ארגון שמסור לפתירת התחלואים החברתיים העיקריים של סמים, פשע, אי ידיעת קרוא וכתוב וחוסר מוסריות. דת ה-Scientology וחברי הקהילה שלה גאים לתמוך ב-ABLE ובכל אחת מהקבוצות שלה לשיפור חברתי.