קבוצות בקנזס סיטי מתכנסות למען שלום

קנזס סיטי, מיזורי
26 במרץ 2022

מאז ספטמבר 2020, קבוצות בקנזס סיטי נפגשות כדי לקדם שלום ואחדות למען קהילה יותר בטוחה ופחות אלימה.

כ-160 מכוניות, אופנועים, רכבי שטח, משאיות ומכוניות תצוגה יצאו בשיירה לאורך פארק רוד בספרינג ואלי מול רחוב 29, בשבת, 26 במרץ, לרכיבה השישית בקנזס סיטי של 'מאוחדים בשלום' ולעצרת בפארק ספרינג ואלי בקנזס סיטי, מיזורי. הגיוון של רכיבות השלום ועצרות השלום מראה לכולם איך זה נראה כשמתאחדים בשלום.

רוכבים מתארגנים בשיירה לרכיבת השלום לאורך ספרינג ואלי רוד ב-26 במרץ 2022.

רוכבים יצאו ב-14:15 לנסיעה ברחובות מזרח קנזס סיטי, כשהם מנופפים בדגלי 'מאוחדים בשלום'. אנשים מכל רקע, קבוצות אתניות ודתות רכבו ביחד. בסוף הרכיבה, הם התאספו בפארק לעצרת ובידור. הדוברים חלקו את דעותיהם על החשיבות של התכנסות כדי לעזור זה לזה ולבנות קהילה חזקה יותר ובטוחה יותר לכולם.

הרכיבה והעצרת של 'מאוחדים בשלום' הן תמיד אירוע ללא תשלום שבו הקהילה יכולה להתאחד ולחלוק את הרצון המשותף להביא יותר שלום ואושר לקנזס סיטי.

"הרכיבות של 'מאוחדים בשלום' הופכות לתנועה הולכת וגדלה כדי לקדם אחדות ושלום", אמר אחד המתנדבים של 'הדרך אל האושר'. "כקהילה, אנחנו חייבים להושיט יד ולעזור לאחרים למצוא דרך טובה יותר לעצמם, למשפחותיהם ולשכונות שלהם".

'מוסד מאוחדים בשלום' משתמש ב-'דרך אל האושר', התקנון המוסרי ההגיוני שנכתב על-ידי ל. רון האברד ההומניטרי, כדי לקדם שינוי ולהוביל את הדרך לחיים טובים יותר ושלווים יותר.

'רכיבת מאוחדים בשלום' השישית של קנזס סיטי שנערכה בשבת, 26 במרץ 2022, מאחדת קהילות מגוונות לנקוט פעולה כדי להפחית את מקרי הרצח.

ברכיבת השלום בשבת היתה הנוכחות הגבוהה ביותר עד עתה וכיכב בה מנחה חדש – כומר מקומי שהוא פעיל ידוע בקנזס סיטי, מנחה ברדיו ואומן הקלטות. הוא לא רק הטיף על הפסקת האלימות, הוא גם שר עליה, כשהוא ביצע את "אני הקול". תמיכתו ומומחיותו העלו את המופע האומנותי לרמה חדשה לגמרי.

כמו בכל רכיבת שלום קודמת, אומנים מקומיים באו לבדר ולתת השראה. בין הקבוצות החדשות שהצטרפו לרכיבת השלום הזו היו 'אימהות מאוחדות', קבוצה שתומכת במשפחות של קורבנות רצח.

כבאים של קנזס סיטי יצאו וחילקו מידע על גלאי אש ללא תשלום ונעצרו לשוחח עם הרוכבים.

כדי להישאר מעודכן לגבי מתי תתקיים 'רכיבת מאוחדים בשלום' הבאה בקנזס סיטי, עקוב אחר 'מאוחדים בשלום KC' בפייסבוק ב-www.facebook.com/UnitedinPeaceKC.