חורף 2015דף מידע

הדרך אל האושר
לשנות את העולם, אדם אחד בכל פעם

ההשפעה המעמיקה של 'הדרך אל האושר' ניכרת בשינוי לטובה בחיים של אנשים, שינוי שלאחר מכן מתפשט ברחבי קהילות וחברות שלמות, כמו בדוגמאות הבאות.

מנהל בית ספר תיכון במישיגן:
"הפחתנו את האלימות בבית-הספר ב-80 אחוזים במהלך שנת הלימודים. הפחתנו גם את המקרים של התנהגות חסרת כבוד כלפי מורים ושימוש בשפה וולגרית. הילדים נוטים יותר לשבת, להירגע, לחשוב על מה שהם עושים ולשמש דוגמה טובה. זהו שיפור של 100 אחוזים".

קצין הכשרת מנהלים מקליפורניה:
"לעתים קרובות אנו מָפנים את העובדים לָספר כדי לעזור להם לפתור בעיות אישיות. למען האמת, הספר הזה הוא מרכיב שתרם להצלחה שלנו".

מורה, קוויטו, אקוודור:
"התוכנית הזו מאוד מתגמלת כי היא מאפשרת לי לעזור לתלמידים שלי להפוך לאנשים טובים יותר ולשפר את חייהם. בעוד שלפני ההרצאה הם די עוינים, חצופים ומשועממים, 99% מהזמן הם מסיימים שמחים מאוד, בעלי רצון, אסירי תודה ועם תשוקה חדשה לחיות עם החברים שלהם".

אסיר, בית-הכלא של מדינת ניו-יורק:
"כשרק התחלתי את הקורס הזה, לא הרגשתי שהוא יצליח לרדת לעומק הבעיות והדרמות היומיומיות שלי או לסיטואציות שהתמודדתי איתן, אבל זה השתנה במהירות. הקורס לא רק קילף את השכבות שבתוכי, אלא גם עזר לי להסיר את המסכה שהתעייפתי כל-כך לשים עלי כל יום. אני מסתכל על החיים שלי ועל אנשים בדרך מאוד שונה. ההישרדות שלי וגם של אחרים היא חשובה ... היום אני מגיע להחלטות טובות יותר ופועל על סמך הבנה שקיבלתי מהקורס הזה. אני בהחלט ממליץ לאחרים להצטרף להתחלה חדשה".

בכיר מתחום החינוך, הרשות הפלסטינית:
"מיליון עותקים של 'הדרך אל האושר' הופצו ברשות הפלשטינית ובישראל. זה יוצר שינוי גדול. זה יכול למלא את התפקיד של לשקם את שני העמים".

"הילדים נוטים יותר לשבת, להירגע, לחשוב על מה שהם עושים ולשמש דוגמה טובה. זהו שיפור של 100 אחוזים".

מנהל תיכון, מישיגן


112 מיליון חוברות
112 שפות

בגלל שחוברת 'הדרך אל האושר' נועדה לכולם, היא מתורגמת ל-112 שפות, כולל אלה המדוברות על-ידי מעט אנשים יחסית כמו למשל:

קריאולית מהאיטי, זאת אחת משתי השפות הרשמיות של האיטי, מדוברת על-ידי 12 מיליון אנשים, ביחד עם צרפתית.
מאורית, זאת השפה הרשמית של ניו-זילנד שמדוברת על-ידי 23.7% (160,000) מהאוכלוסייה המאורית, ביחד עם אנגלית.
טטום, זאת השפה הרשמית של טימור-לסטה, שמדוברת על-ידי 85% מתוך 1.1 מיליון אנשים, ביחד עם פורטוגזית.


עוזרים לאחרים למצוא את הדרך אל האושר

'מוסד הדרך אל האושר הבינלאומי' עובד כדי להפוך את מגמת ההתדרדרות המוסרית בחברה על-ידי חידוש האמון והיושר, באמצעות הפצה נרחבת של 21 הכללים. תרומות תומכות בהפקה ובהפצה של החוברת ובחומרי תוכנית הלימודים של 'הדרך אל האושר'.